Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ Σ' ΕΜΑΣ!!!!!!(NTR)






Παιδί μου …..

Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα….
Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος
Ξέρω κάθε βήμα σου…
Ακόμη και οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες…
Γιατί φτιάχτηκες κατ’ εικόνα μου…
Μέσα σ’εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις…
Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην ***μήτρα*** της μητέρας σου…
Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την Δημιουργία…
Δεν ήσουν ένα λάθος….
Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου….
Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησης σου και που θα ζούσες ….
Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες….
Εγώ σε διαμόρφωσα μεσα στη  μητέρα σου….

Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες….. 

Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν….
Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης….. 

Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου…..
Απλά επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου…..
Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ.... να σου προσφέρει ο σαρκικός σου πατέρας…. 

Γιατί είμαι ο τέλειος πατέρας….. 

Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις έρχεται από το δικό μου χέρι…..
Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου….
Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα……
Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή…. 

Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά….


Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια….
Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα…..
Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημα μου….
Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου….
Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις…..
Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα….. 

Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες….
Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς……
Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου…..

Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου….
Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου…..
 Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου…. 

Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου…
Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη…. Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού….
Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται ….
Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου…..
Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου….

Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε…..

Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα…..
Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου….
Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα…..

Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου…..
Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό…..
Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας….
Η ερώτηση μου είναι … θα γίνεις παιδί μου;….. Σε περιμένω…
 ~~~Το Διδαγμα~~~
<< ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΛΑ!!!!!ΘΑ ΠΑΝΕ  ΚΑΛΑ!!!>>


    Με αγάπη.....

( ο Πατέρας σου)

***Ο Παντοδύναμος Θεός***


 ~~~Το Διδαγμα~~~
<< ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΛΑ!!!!!ΘΑ ΠΑΝΕ  ΚΑΛΑ!!!>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου