Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Η τέχνη του να πετυχαίνεις αυτό που θέλεις !!!!(NTR)

Παντα θα μιλαμε με παραδειγματα....

Ο

Η κολακεία φέρνει την επιτυχία!!!!!!!!!!!!


Στη δύναμη της κολακείας και συγκεκριμένα της «υπερ - κολακείας» αναφέρεται
η αρθρογράφος της βρετανικής οικονομικής εφημερίδας Financial Times, Λούσι Κέλαγουεϊ.

Αφορμή υπήρξε η πρόσκληση που δέχθηκε η ίδια να μιλήσει σε εκδήλωση μίας φιλανθρωπικής οργάνωσης, στην οποία απάντησε θετικά αν και δεν γνώριζε περί τί επρόκειτο....


Πώς τελικά πείστηκε να παραβρεθεί στην εκδήλωση από τη γυναίκα που ανέλαβε να επικοινωνήσει μαζί της;

«Για να καταλάβω πώς στο καλό αυτό συνέβη, άρχισα να μελετάω το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μεταξύ μας και κατέληξα σε τέσσερις καθολικούς κανόνες για το πώς να πετυχαίνουμε οι άλλοι να κάνουν πράγματα που δεν θέλουν» γράφει η Κέλαγουεϊ.


«Το πρώτο της email ξεκινούσε: "Δεν έχουμε γνωριστεί ακόμη, αλλά ελπίζω να γνωριστούμε". Συνέχισε εκφράζοντας τον τεράστιο θαυμασμό της για τις στήλες μου στους Financial Times και υποστήριξε ότι η επιτροπή της φιλανθρωπικής οργάνωσης θα ήταν πολύ ευτυχής αν εμφανιζόμουν στην εκδήλωση (...) Δεν είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που έμαθα να λέω "όχι". Αποδείχθηκε εντυπωσιακά εύκολο - απλά λες "όχι". Αλλά αυτή τη φορά ξεχάστηκα και είπα και τον λόγο. Η Σκοτία ήταν πολύ μακριά, είπα», συνεχίζει η βρετανή αρθρογράφος και προσθέτει: «Εκείνη απάντησε αμέσως ότι δεν ήταν καθόλου μακριά. Το ταξίδι με το τρένο θα ήταν υπέροχο, με αναπαυτικά καθίσματα, υπέροχη θέα και ευγενικές κυρίες που σου φέρνουν δωρεάν μπισκότα. Τί άλλο μπορούσα να κάνω εκτός από το να υποχωρήσω και να πω ναι;»


Τα τέσσερα «μαθήματα» που έμαθε από αυτή την εμπειρία της η Κέλαγουεϊ είναι τα εξής:


«Το πρώτο μάθημα από αυτό αφορά στην εκπληκτική δύναμη της κολακείας.
 Αυτή η γυναίκα χρησιμοποίησε το ισχυρότερο όπλο που μπορούσε να βρει.
Το ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι ότι αν και δεν πίστευα ότι θαύμαζε τη δουλειά μου πραγματικά, εγώ "μαλάκωσα" ούτως ή άλλως» εξηγεί η Κέλαγουεϊ.

Το δεύτερο μάθημα αφορά στην ακόμη πιο εκπληκτική δύναμη, σύμφωνα με την ίδια, της κοινωνικής πίεσης.


«Αυτή η γυναίκα μου είπε ότι δύο συνάδελφοί μου είχαν συμφωνήσει να μιλήσουν στην εκδήλωση στο παρελθόν. Αυτές οι δύο γυναίκες ήταν μία πιο επιτυχημένη και πολυάσχολη εκδοχή του εαυτού μου. Αν εκείνες ήταν γενναιόδωρες με τον χρόνο τους, μία φωνή στο κεφάλι μου μου έλεγε ότι έπρεπε να είμαι και εγώ» συνεχίζει.


Ο τρίτος κανόνας προκειμένου να κάνει ο άλλος ό,τι θέλεις είναι:


«Άρπαξε κάθε δικαιολογία και κατάρριψέ την με όλη την ενέργεια και γοητεία που μπορείς να συγκεντρώσεις»,

 εν προκειμένω τη δικαιολογία της Κέλαγουεϊ ότι η Σκοτία είναι πολύ μακριά από το Λονδίνο.

Και ποιός είναι ο τέταρτος - και πιο απροσδόκητος - κανόνας;

 «Ότι η πραγματικότητα δεν έχει καμία δύναμη όταν συγκρίνεται με αυτά τα ψυχολογικά τεχνάσματα. »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου