Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΓΑΜΟΣ….ΕΡΩΤΑΣ…..η φθορα????(NTR)



 

 

Γάμος.. δηλαδή υπογράφω συμβόλαιο ότι θα είμαι με το σύντροφο που έχω επιλέξει μια δεδομένη χρονική στιγμή, να ζήσω για πάντα ...;!

Έρωτας ...; δηλαδή έχω χάσει το μυαλό μου, η σκέψη μου κυβερνάται από σένα ...; και ένα βαθύτερο- μακροπρόθεσμο «θέλω να είμαστε για πάντα μαζί!»

 

 

Η Χρυσή Τομή;; Κρίνω βάσει βιωμάτων, εμπειριών αλλά και γιατί όχι?? Το ένστικτο μου και τα αισθήματα μου, μου δείχνουν ότι ο/η εν προκειμένω σύντροφος διαθέτει το καταλληλότερο βιογραφικό για ένα τέτοιο βήμα!

 

 

Η αλήθεια;;; Μάλλον πικρή.. αν και μόνο κρίνουμε από τον αριθμό των διαζυγίων ...;

Το ευχάριστο;; Υπάρχουν ζευγάρια που δηλώνουν.. ότι ήρθαν εις γάμου κοινωνίαν με τον έρωτα της ζωής τους!

 

 

Πόσοι όμως από τους γάμους που έχουμε «γνωρίσει» έχουν τη σφραγίδα του απόλυτου έρωτα στις ζωές του ζευγαριού ξεχωριστά;;
 Πώς σε μια ζωή που συνεχώς αλλάζει ...;, βάζεις το χέρι σου στη φωτιά.. ότι αυτό θα διατηρήσει συναισθηματικά τη σταθερότητα με την οποία ξεκίνησε;; Και από την άλλη,.. αυτό σημαίνει ότι έτσι δεν πρέπει να παντρευτείς ποτέ;;;

 

 

Μάλλον όχι ...;! Σκέψεις, ανασφάλειες, αβεβαιότητα ή από την άλλη υπέρμετρη σιγουριά και βεβαιότητα ή συναισθηματική παρόρμηση μπορεί πάντα να υπάρχουν σε μια τέτοια απόφαση. Όπως όλα όμως στη ζωή.. κι αυτό είναι άλλο ένα ρίσκο! Ένα ρίσκο που μπορεί να σε γεμίσει με πολλή ευτυχία «εις αεί» για τη σωστή επιλογή ή με βάσανο από τις σκέψεις που άλλον/η σκέφτεσαι και άλλος/η κοιμάται δίπλα σου ...;

 

 

Αν ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα.. δεν το ξέρω, οι έρευνες ωστόσο, δείχνουν ότι ο γάμος μπορεί να σκοτώσει την ερωτική ζωή στα 8 από τα 10 ζευγάρια, λόγω υποχρεώσεων, κόπωσης και κατ' επέκταση αποστασιοποίησης του ζευγαριού. Δεν είναι αγχωτικό όμως αυτό.., καθώς με προσπάθεια ...;, η σχέση και το δέσιμο σ' αυτήν επαναπροσδιορίζεται!

Αν ο έρωτας σκοτώνει τους γάμους ...;  επίσημη μελέτη.. δεν υπάρχει! Όπως και αν ερμηνευτεί όμως αυτό ...;, να ευχόμαστε να νικάει πάντα ...;, «το καλό».., για όλους τους εμπλεκόμενους.

 

 

Τρεις «Μεγάλοι» άνδρες είπαν τα εξής:

 

 

 «Ο έρωτας είναι μια παροδική κρίση σχιζοφρένειας που θεραπεύεται με το γάμο»(Αμβρόσιος Μπίρς)

 

 

 «Οι άντρες παντρεύονται από κούραση, οι γυναίκες από περιέργεια. Και οι δύο απογοητεύονται» (Όσκαρ Ουάιλντ)

 

 

«Είτε αν παντρευτείς, είτε αν δεν παντρευτείς, ότι και αν κάνεις από τα δύο, θα το μετανιώσεις» (Σωκράτης)

 

 

Όποιο και αν από τα τρία αποφθέγματα υιοθετείτε περισσότερο για το θέμα..

εγώ θα αναπροσαρμόσω ένα άλλο απόφθεγμα του Σωκράτη.., αυτό που λέει ότι
 « Η Αρχή της φιλοσοφίας είναι το Θαυμάζειν»....
 Επειδή τόσο ο έρωτας, όσο και ο γάμος έχει τη δική του φιλοσοφία.., μήπως τελικά
 η Αρχή αυτών, ... είναι.....
 Nα Θαυμάζουμε τον/την σύντροφο μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου