Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Γενεθλια...Ευχαριστω!!!!(NTR)






Λάτρεψα τις επιλογές μου και μετάνιωσα για το φέρσιμο μου σε ορισμένες απο αυτές....
 Εκανα λάθη ναι,άπειρες αλλαγες,όλα τα κλείδωσα στο κουτάκι του βιογραφικού μου... πίσω σε εκείνη την αποθηκούλα του μυαλού μου,που ανοιγοκλείνω αραιά και που για να μου θυμίζει.,,,
 πόσα τόλμησα,πόσα αρνήθηκα και πόσα στάδια διένυσα για να φθάσω ως εδώ...

Προτιμώ οι άνθρωποι να με κάνουν να νιώθω , παρά να σκέφτομαι. Οι σκέψεις ξεχνιούνται τα συναισθήματα όχι.


Ζήστε για το σήμερα!!!! 
Μην αφήσετε αυτά που έχετε στα χέρια σας σήμερα να χαθούν για πάντα, επειδή το μέλλον σας ενθουσίασε και το παρελθόν σας αποκάρδιωσε!!!!!!!!!!

Ευχαριστω ΟΛΟΥΣ/ΕΣ για τις υπεροχες ευχες σας απο...καρδιας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου