Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ........(NTR)

Καμιά φορά, κάθομαι και σκέφτομαι, πόσα είναι τα γεγονότα τα όμορφα, που αξίζει να καταγράψουμε στο ημερολόγιο της Ψυχής .

Και εκείνα που είναι τα πιο όμορφα, είναι τα πιο απλά.....
Συνάντω πολλές φορές ψυχές, μέσα στην καθημερινότητα μου, μιλάνε, και μου εκφράζουν "τον πόνο" της ψυχής τους, και μου λένε ότι με φαντασίες και ηθικολογίες, δεν ζούμε στην πραγματικότητα.
Και το δέχομαι αυτό. Αλλά από την άλλη, να σταματήσουμε να μιλάμε ?
Να σταματήσουμε να αναζητάμε το αγαθό και το ΦΩΣ,
Πρώτα ΜΕΣΑ μας,και μετά γύρο μας ?
Πόσο εύκολα η γνώμη

μου και η άποψη μου, μπορεί να γίνει μια Κατάκριση !


Και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά έχω ένα στόχο, έχω ένα όνειρο, έχω ένα όραμα, μα προπάντων έχω την Ελπίδα, ότι το Σήμερα, μπορώ να το εργαστώ, για να είναι λίγο καλύτερο από το χθες, είναι αυτό που κάνει την Ζωή μου να έχει αξία και ενδιαφέρον.

Αναζητώντας, τις βαθύτερες αξίες που υπάρχουν μέσα μου και γύρο μου, για ακόμα μια φορά, βλέπει πόσο αξία έχει, σε ένα μάταιο κόσμο που ζούμε, να βρεις μέσα σου, την εσωτερική Φωνή της Ελπίδας για την Ζωή, και με αυτή την φωνή, να βοηθήσει και άλλους, να βρουν αυτή την Φωνή, μέσα τους !
Θέλει Αγάπη όμως μάτια μου. Θέλει Αγάπη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου