Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Γιατί Σας... ελκύουν οι δεσµευµένοι άντρες;(NTR)





Να επιθυµεί τον άντρα µιας άλλης; Μπορεί να συµβεί σε οποιαδήποτε γυναίκα κάποια στιγµή στη ζωή της. Τι γίνεται όµως όταν αυτό επαναλαµβάνεται συστηµατικά;
H Μαρίνα είναι 31 χρόνων και µονίµως βρίσκει τον εαυτό της να έλκεται από άντρες που έχουν ήδη κάποια άλλη σχέση. Παρ’ όλ’ αυτά πάντα επιδιώκει να τους κερδίσει. Γιατί όµως συµπεριφέρεται έτσι και πώς µπορεί να αλλάξει;
Τι σε προβληµατίζει;
Εδώ και πέντε χρόνια είµαι η δεύτερη γυναίκα στη ζωή δύο αντρών. Και οι δύο είναι παντρεµένοι µε παιδιά, ενώ ο ένας δεν γνωρίζει την ύπαρξη του άλλου. Και οι δύο µού έχουν ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να χωρίσουν. Θέλω να ξεφύγω, όµως δεν βρίσκω κανέναν ελεύθερο. Όποιος µου αρέσει κατά διαβολική σύµπτωση είναι δεσµευµένος.
Πότε επιθύµησες πρώτη φορά κάποιον που δεν σου «ανήκε»;
Στην εφηβεία. Τα έφτιαξα κρυφά µε το αγόρι που άρεσε στη φίλη µου. Εκείνη δεν το έµαθε ποτέ.
Πώς ένιωσες τότε απέναντι στη φίλη σου;
∆εν ένιωσα άσχηµα. Πιστεύω ότι εκείνη δεν έκανε τίποτα για να τον κατακτήσει. Εγώ όµως κατάφερα να κεντρίσω το ενδιαφέρον του. Ούτε τώρα νιώθω τύψεις. ∆εν φταίω εγώ αν οι άντρες δεν ικανοποιούνται από τις γυναίκες τους ούτε αν είµαι πιο νέα και πιο όµορφη. Απλώς φοβάµαι ότι στο τέλος θα καταλήξω µόνη.
Γιατί νοµίζεις ότι φέρεσαι έτσι;
Αλήθεια δεν ξέρω. Ίσως θέλω να αποδείξω ότι είµαι καλύτερη από τις άλλες µε το να τους «κλέβω» τους άντρες. Ή ίσως µε εξιτάρει το απαγορευµένο. Μπορεί πάλι να φοβάµαι να δεσµευτώ ουσιαστικά και επιλέγω καταστάσεις που εξ ορισµού δεν µπορούν να οδηγήσουν σε µια υγιή σχέση.
Το πρώτο βήµα για την αλλαγή
Πρώτα απ’ όλα οφείλεις να συνειδητοποιήσεις την πραγµατική αιτία αυτής της συµπεριφοράς. Μπορείς να κάνεις διαφορετικές επιλογές αν το επιτρέψεις στον εαυτό σου και αν νιώσεις ότι αξίζεις πολύ περισσότερα από αυτά που µπορούν να σου προσφέρουν οι δεσµευµένοι άντρες. Προσπάθησε να µην αφήνεις τις ανταγωνιστικές σου τάσεις να µετατρέπουν τους άντρες σε τρόπαιο που επιβεβαιώνει την αξία σου. Επιδίωξε µια αµοιβαία ισότιµη σχέση µε έναν διαθέσιµο άντρα και κέρδισε την ευκαιρία να γίνεις πραγµατικά ευτυχισµένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου