Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Διεκδικώ σημαίνει Ζω.....

Μια νέα μέρα ξημέρωσε, μια νέα μερα ξεδιπλώνεται μπροστά μας. Και το Ταξίδι της Καθημερινότητας συνεχίζεται.
Αναζητώντας και πάλι, τις βαθύτερες αξίες που υπάρχουν μέσα μου και γύρω μου,  βαδίζοντας για ακόμα μια φορά στις Γειτονιές του Κόσμου, βαδίζοντας και πάλι μέσα στην καθημερινότητα μου, θέλω να Διεκδικώ.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι φιλάνθρωπος.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι άνθρωπος Υπομονής.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι άνθρωπος Καλοσύνης.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι άνθρωπος Ειρήνης.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι άνθρωπος Χαράς.
Θέλω να Διεκδικώ την δυνατότητα που έχω έως άνθρωπος, να μπορώ να είμαι άνθρωπος Ελπίδας.

Μα καρδιά μου, πριν μάθεις να διεκδικείς όλα τα ωραία και τα Ουράνια, θα πρέπει μάθεις πρώτα να διεκδικείς την δυνατότητα που έχεις έως άνθρωπος, να συγχωρείς τον εαυτό σου και τον εκάστοτε πλησίον σου.
 Η Συν + χωρητικότητα = είναι αυτό που μας κάνει Ένα !
 
Είναι τότε που Ζω, όταν Αγκαλιά-Ζω κάθε άνθρωπο με Αγάπη.
Πέρα από κάθε Ιδιοτέλεια και Πληγωμένο Εγωισμό.
Αναζητώντας την χαμένη  Εικόνα, βαδίζω και πάλι Εν Τη Οδώ της Ψυχής μου.
Αναζητώντας, τις βαθύτερες αξίες που υπάρχουν μέσα μου και γύρω μου.
Βήματα και πάλι μικρά, στο ταξίδι μου,  στην Επιστροφή της Αγάπης.
ΦΩΣ + Ζωή + Αγάπη,
σε κάθε καρδιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου