Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

αλεπού και λύκος, έβγαλαν  ετυμηγορία:
Το κρίμα σου είναι πολύ μεγάλο και πρέπει να τιμωρηθείς αυστηρά. Για να μην πληρώσουμε κι εμείς τις δικές σου αμαρτίες, καλύτερα να σε φάμε για να γλιτώσουμε τη γρουσουζιά που κουβαλάς»

Ο γάιδαρος κατάλαβε πως τον είχαν παγιδέψει και θέλανε να τον φάνε από την αρχή, γι'; αυτό και είπε με λυπημένη φωνή στο λύκο, που ήταν και ο πιο κουτός απ'; όλους:


Δίκιο έχετε, το κρίμα μου μεγάλο και μου αξίζει να με φάτε. Τουλάχιστον να γλιτώσετε εσείς καλοί μου φίλοι. Όμως προτού με φάτε θα ήθελα να διαβάσετε τη διαθήκη που μου άφησε ο μακαρίτης ο πατέρας μου, δεν είχα την ευκαιρία μέχρι στιγμής να τη διαβάσω. Αυτή είναι η τελευταία μου επιθυμία.»

«Εντάξει, του είπε ο λύκος, που είναι αυτή η διαθήκη να στη διαβάσω να τελειώνουμε!»
Ο γάιδαρος του είπε πως είναι γραμμένη στο πίσω πέταλό του και προτού προλάβει η αλεπού να προειδοποιήσει το λύκο, εκείνος σκύβοντας να δει στο πέταλο του γαιδάρου έφαγε μια τόσο δυνατή κλωτσιά που πετάχτηκε μακριά από τη βάρκα μέσα στο νερό. Ο γάιδαρος γύρισε τώρα προς την αλεπού αλλά προτού προλάβει να κλωτσήσει, εκείνη πήδηξε από μόνη της στα κρύα νερά και κολύμπησε προς τον λύκο. Έτσι, οι δύο πονηροί την πάτησαν γιατί θεώρησαν το γάιδαρο κουτό αλλά εκείνος αποδείχτηκε πιο έξυπνος απ' όλους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου