Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ....

ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥΤεσσερα!!! χρόνια πέρασαν… Μανούλα μου!!!!!
Έκλεισες τα μάτια σου και έσβησε
οόη εκείνη η όμορφη λάμψη.
Σου μιλάω τωρα κι ας μη σε βλέπω, απλά σε νιώθω.
Γέλαω μαμα!!!!
Γερναω μαμα!!!!!!!
Δες με!... προχωράω μαμα!!
Με λύγισε ο πονος αλλα με δυνάμωσε μαμά...
Και κοίτα ένα μυστήριο του κόσμου.....
Έφυγες μαμά!!! τωρα δεν ανησυχείς ...
τωρα δεν ακούγεται το δυνατό σου γέλιο
τα χέρια σου δεν ανοίγουν διάπλατα
στο κατώφλι του σπιτιού για να με αγκαλιάσεις.
Τα λουλούδια σου είναι ακόμη στις γλάστρες
για να κάνουν πιο έντονη την απουσία σου.
Τώρα στα δύσκολα μου λείπεις,
μόνο στα ονειρά μου ερχεσαι γλυκά
και λουφάζω στην αγκαλιά σου!!!
Ξερω οτι αυτο το τραγούδι σου άρεσε(του τερζη>>>μανα,μανουλα μου)
και το αφιερωνω στη μνημη σου Μαμα!!!!





Κάποτε θα ξανάρθω.Είμαι ο μόνος κληρονόμος.Κι η κατοικία μου είναι παντού όπου κοιτώ...

Τι γύρευες
τόσο ψηλά
στον ουρανό
κι ανέβαινα
χιλιάδες άστρα
να σε συναντήσω;
Από τους ώμους μου
είχαν φύγει τα φτερά.
Τα 'καψε ο κύκλος
του μεσημεριού.
Πονούσε
το κορμί μου
κι όταν σ' άγγιζα
γεννούσε νύχτες.
Πρωινό αέρινο
και μήτε ν' ανασάνω
μήτε να μιλήσω
μ' άφηνες.
ανέβαινα χλωμη
απ' τη μεγάλην Άρκτο.
Δίπλα στο Σείριο
τα μαλλιά σου μύριζαν
φύκια της θάλασσας
αρμύρες του βυθού.
Ένα θαμπό
χαμόγελο
με λάβωνε
κι ένα κορμί
το απόγευμα
που γύριζε
κατά την δύση του.
Κάθε σταγόνα
κι ένα εσύ
όλη τη νύχτα ο ίδιος
παρεξηγημένος ήχος
αξημέρωτος ήχος
αξημέρωτη ανάγκη εσύ
βραδύγλωσση βροχή
σαν πρόθεση
ναυαγισμένη
κάτι μακρύ να διηγηθεί
και λέει μόνο
εσύ, εσύ
νοσταλγία δισύλλαβη
ένταση μονολεκτική
το ένα εσύ
σαν μνήμη
το άλλο
σαν μομφή
και σαν μοιρολατρία
τόση βροχή
για μια απουσία
τόση αγρύπνια
για μια λέξη
πολύ με ζάλισε
απόψε η βροχή
μ' αυτή της
τη μεροληψία
όλο εσύ,
εσύ, εσύ
σαν όλα τ' άλλα
να 'ναι αμελητέα
και μόνο εσύ,
εσύ, εσύ...
                                   ***

Ένα μωρό ρώτησε το Θεό,
"Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο, αλλά πως υποτίθεται πως θα ζήσω εκεί που είμαι τόσο μικρός και αβοήθητος?"
"Ο φύλακας άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και θα σε προσέχει."
     Το παιδί ξαναρώτησε, "Πες μου όμως, εδώ στον παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένος δεν έχω παρά μόνο να τραγουδώ και να γελώ."
     Ο Θεός είπε, "Ο  φύλακας άγγελός σου θα τραγουδά και θα γελά για σένα. Και θα νιώθεις την αγάπη του και θα είσαι πολύ χαρούμενος."
     Το παιδί όμως ξαναρώτησε, "Και πως θα καταλαβαίνω τι μου λένε οι άνθρωποι όταν μου μιλούν αν δε ξέρω τη γλώσσα?"
    Ο Θεός είπε, "Ο φύλακας άγγελός σου θα σου πει τις πιο όμορφες και γλυκιές λέξεις που θα ακούσεις ποτέ, και με πολύ υπομονή και φροντίδα, ο άγγελός σου θα σου διδάξει πως να μιλάς."
    "Και ποιος θα με προστατεύει?"
     Ο Θεός είπε, "Ο φύλακας άγγελός σου θα σε προστατέψει ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να δώσει την ίδια του τη ζωή."
   Οταν ήρθε η στιγμή ν αφήσει τον Παράδεισο το παιδί ρώτησε με βιασύνη,
"Θεέ μου, εφόσον είναι να φύγω τώρα, πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου."



"Απλά θα την φωνάζεις, ΜΑΜΑ."
                                                                    ***
Οι άνθρωποι δεν φεύγουν ποτέ
ζουν πάντα μέσα στο μυαλό μας
και στην καρδιά μας
όπως θα ζεις κι εσύ Μανουλα  μου….


Θάμαστε πάντα μαζί


Και μεις εδώ
Να σε Θυμόμαστε
και να Σ' αγαπάμε
Μέσα στην "Ανατολή και Δύση".....
Μέσα στα "Ταξίδια Ψυχής"....





 
 

1 σχόλιο:

  1. ΕΛΑ ...ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ...ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ
    ΣΚΟΡΠΙΣΑ !!!
    ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή